28 Mart 2013 Perşembe

LEYLOŞ KAPIYI İKİ KERE ÇAL !!! :)


 Geçtiğimiz haftasonu hem karantina altındaki :)  Leyloşun okula tekrar  başlaması serefine,hem de birkaç haftaya moses basketine sığmaması muhtemel Teo ya alternatif alan oluşturmak adına Leyloşa bir toddler bed armağan edilerek yüzü güldürüldü..Odasındaki değişiklik hanımı mutlu etse de baba gibi rutinlerine altın ipliklerle bağlı,adeta rutinleriyle aşk yaşayan kızımız kararsız..Hatta karyolasında uyandığı gecelerde yaptığı gibi ''dediiiiiiii !!!'' diye bağırışlarını sürdürüyordu bu sabaha dek..Bu sabah saat 6 sularında küçük bir gölge Teo için açık bıraktığımız minik kırmızı ışıkta söylenerek odamıza  girdi :))Yatağından kalkıp da anne babasının odasına gelen,büyümüş abla olmuş kızımız pek hoşumuza gitti gitmesine de,onu duymak için her daim açık bırakılan kapıyı tık tıklamayı öğretmek şimdi sırada bekleyen..


 Yeni olaylarla,bozulan rutinlerle ama kazanılan ya da kazanılması beklenen yeni davranışlarla herşey kendiiliğinden yavaş yavaş gelişiyor..Başka çocukların yanına gelir gelmez pek de miniş kalan,biberonu bitki çayı içme sevdasına hala terkedemeyen popsu da bezli  cimcimem aslında abla olma yolunda da kendine göre  oldukça büyük adımlar atıyor..

Ben bu satırları yazarken geçtiğimiz Pazar günü çoktaaaaan odayı değiştirmiş,hem yeni yatağa,hem eski karyolaya hem de çadıra yer bulma girişimlerimde pekçok şeyi yerinden oynatmışken dün bir arkadaşımdan aldığım mail beni çok mutlu etti..Leyloşun odasının eski stilinde, aslında dik konumda kullanılması tasarlanmış bir IKEA mobilyayı yatırmış ve içine sepetler yerleştirmiştim..Çok hoşuna gitmiş, kullanışlı da gelmiş o da annesinden kalan bir başka mobilya ile bu çeşit bir oyun  oynamış..Bana da fotoğrafını göndermiş nasıl?  cici olmuş mu? diye..Nasıl mutlu oldum!


Evet ben de biliyorum bu çok basit ve küçücük bir fikir.. Ama bir gün.bambaşka bir  fikir bir başka etkileniş, esin kaynağı da olabir bir başkasına...Aslında evle çok oynayan, herşeyi değiştirip olmayacak işlere girişen ben, bir de ''delikızın tadilatları '' diye bir bölüm daha mı yazsam diye aklımdan geçirmedim de değil... O fotoğrafı paylaşıyorum,arkadaşım kızarsa da usulca silerim o zaman :)) bakın bakalım,sizce de hoş olmamış mı?














odanın eski hali..

                                                     arkadaşımın yatay rafı :)






4 yorum:

  1. MERHABA
    Ben Elif Temel
    Bloğum : elif-elifinguncesi
    Öncelikle çocuk odasının duvarına bayıldım.
    Sizi televizyonda '' buyrun paylaşalım ''adlı programda gördüm ve bloğunuzu taki etmek istedim .Sizde fırsat buldukça benim bloğumu takip eder,değerli yorumlarınızla beni mutlu ederseniz sevinirim.
    Güzel paylaşımlar.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etmez miyiiiiimmmmmmmm!!!!Hoşgeldin Elif..Hemen bakıyorummm...sevgiler benden...

      Sil
  2. Merhabalar Leyla mızın güzel annesi :) paylaşımlarınız çok güzel ve sanki okurken Leyla'nın tüm yüz mimikleri gözümün önüne geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz :)))) kelimelere hacet olmadan gonulden anlasinca insan,sevince birbirini (hepinize olan sevgimin karsilikli oldugunu dusunuyorum demek ki bu arada ;))isimsiz de kim oldugunu tahmin ediveriyor bir cirpida..ne guzel sizi burada gormek,heyecanlandimm....

      Sil