16 Mart 2013 Cumartesi

 8 Mart 2013

Bu gün itibarı ile, sizlere delikızın salonundan gündelik yaşamımıza dair alıntılar sunuyor olmanın kıvancı icindeyim :)))... Başarabildiğim doğrultuda fotoğraflarla destekleyerek, gözlere de hitap edebilmeyi  umut ediyorum...

Vee...dikkatinizi çekmiştir noktalama işaretlerime kavuştum!!!

Bunu İngiltere den aldığımız için sadece klavyede malzeme olarak ne varsa onu kullanabilirim diye  düşünmüştüm...Keşke itiraf etmese miydim bunu?Şimdi gülüyorum ama,akşam J
'' A Aaaaaa, sen TR ye ayarlamadın mı bunu?'' diye gülerek sorunca çileden çıkmıştım...
 ;)))

Efendim bu gün evde  temizlik vardı..Bu yüzden pek de renkli değil maalesef konu...Ama yaşarken öyle miydi? Elbette değil...

Bir ara Teo yüksek desibelde ağlarken,Leyla nın  kaşla göz arasında bahçeye koşup, o hızla da köpüş Brütüs ün an itibarıyla yapmış olduğu çişe basıp düşmesi gibi hareketli sahneler mevcuttu...

Yazarken Teo nun anakucağının demirine ayağımı ileri geri ittirmek suretiyle yapmış olduğum destek yeterli olmadığından , ve Teo nun ağlaması ile koltukta uyuyakalmış Leyla yı uyandırma ihtimali yüzünden, yazıma burada ara verirken,yarın günümün sakince geçmesidir tümm temennim...

sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder