16 Mart 2013 Cumartesi

MİGREN




4 mart 2013


Bizim evde hikayeler kendini yaziyor..buna dun gece bir kez daha inandim..

Gunduz baslayan bas agrim temkinli olmama, ilacimi almama ragmen aksam uzeri  siddetlendi veTeo nun  11 saat hic uyumamasinin ardindan  maalesef  21;00 den sonra da migren atagi halini aldi ki,son kez ilacimi alir almaz yatagima attim kendimi..En son kafamda bu kare mevcut..geceyarisi uyaniyorum Teo icin, ooooooo kafam  Huseyin Badem (Ata Demirer  )tabiriyle icinde bisey sallaniyo ama fena diiil ..

…di…

Neyse doyuruyorum Teo yu,aman uyanmadan yerine yatirayim derken diger odadan Saadetin uluma kivaminda , kisa ama gurbuz  MAUW  MAUW lari…. Saadeetttt diye  sesleniyorum ,kisik sesim ama anlayana cok sey ifade ediyor..neyse yanima geliyor ve anlasiyoruz sessiz olmak konusunda..tam yine niyetlenirken bu kez Leylanin uykusunda sayiklamalari   :   

“E  eeeee ,onu yemiceeeemmmm !!!dediiiiiii…deddiiii!!! ! “ diye bagirislari…neyse ki  daddy gidiyor o ufak ziyaretten sonra hemen kesiliyor ses..

Ben, tamam artik vaktidir, haydi diye  bebegimi  moses baskete (sallanan kucucuk hasir sepet) yatirmaya meyil ediyorum ki  tam, karanlikta hafif dozda bir toslamayla sag saglim bebegi yatiriyorum hadi gene iyiyiyim derken, bas yastiga bes kala  :

Tikkkkkkkkk…..

Offff….emzigi dusurdum..inanamiyorum…

O tikk sesine Teo uyaniyor,los kirmizi isigimizda gordugum eksi surati ve dummy arayan yamulmus agzi suratle beni yerlerde dummy aramaya itiyor..o da ne? kafamda ramazan davuluna eslik eden 8-10 zurna 5-6 gayda calmaya basliyor basim popo hizzamin altina inince…cikardigim aci dolu seslere dayanamiyor J,karanlikta kalktigini hissediyorum, basimdaki zonklamayla yanima gelse anlamam zaten..migrenim varken sorulan sorulara yanit veremeyen cinstenim.Neyse,yerlerde aranmadik, el yordamiyla yoklanmadik alan birakmiyoruz  ama YOK YOK YOK!!!!!OLMAZ….

Emzigi  bulmaktan umidi kesip, bebegi sallama yoluyla bari teselliyi cok gormemeyim diye kendi kendimi motive etmeye calisip surunerek kalkmaya davranmisken karanliktaki el tipki Will smith in  Hitch filminde Albert in sevdigi kadinla kapi araliginda agzi aralik konusup kalemin var mi sorusuna cevap veremezken Dr. Hitch olarak eliyle gorunmeden cebine kalemi yerlestirme sahnesindeki gibisessizce elime yerlestiriveriyor emzik kutusunu …hem de yikanmis paklanmis olarak...

Ahhhhh J bu…….

O an bir kez daha asik oluyorum ona…  hihi

iste filmin o sahnesi :)

http://youtu.be/QnyzZbrrh9M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder