16 Mart 2013 Cumartesi

SEVMELİ Mİ SEVMEMELİ Mİ,YOKSA HİÇ DOKUNMAMALI MI



11 Mart 2013

Şarkıyı harap eden şarkı sözünden  uyarlama başlıklardan  nefret ederim...Ne var ki, insan kınadığı şeyi illa ki yaparmış...Özür dilerim Bülent Ortaçgilin güzel şarkısı...

Efendim,Pazar sabahı J eski haftasonu rutinine dönmek istediğini söylerek Leyla yı da alıp yürüyerek markete gitmek üzere yola çıktı ( 30 dk. gidiş 30 da dönüş ) Önce çok sevindim sonra hemen sevinerek zaman harcamayayaım diyerekten ne yapsam diye düşünmeye başladım.( yalnız kalıp da kendine zaman ayıramamaktan şikayet eden,sonra bi an fırsat bulan anneler beni anlar )Biraz müzik dinledim,biraz yatağımda sağa sola döndüm,biraz okudum ve sonra zamanımı hiç de iyi geçirmediğimi düşünmenin verdiği tatminsizlik dolu yüzle kös kös kahvaltı hazırlıklarına giriştim..

Tam yumurtaları kırıp,karıştırmaya yeltenmişken cam bahçe kapısına yapışmış küçük bir surat ilişti  gözüme..Bu surat tam da tahmin ettiğim üzere ''mamiiiiii!!! mamiiiiiiiii!!! '' diye bağırmaya başladı...O an ellerinde kahverengi şeyler tutmakta olduğunu gördüm..Uzaktan bakıldığında iki küçük avuç büyüklüğünde patatesten sarkan koyun dilleri, yaklaştıkça dev salyangozlara bıraktı yerini..

Kapıyı açmamla neşeli çığlıklara bir de sevinç dansı ekleyerek Leyloş çamurlu botları ve salyangozlarıyla salonun orta yerindeydi şimdi...

 ''Iııııııııı!!!!!!!Leyla cımmmmmm?!!Ne onlar!!!''   (yüzümdeki ve sesimdeki ifade hemen etkiliyor çocuğu :(   )
''Şineyılllllarr, mamii istemiom ben bu böcü böcüleri ;( ''
O tornistan yapınca birden çok üzülüyor ve pişman oluyorum..Neyse ki J de yetişiyor, bu sevimli (!) devvv arkadaşlara hoşgeldiniz ( salonda )diyor ve ( dışarda ) uygun bir yer ayarlıyoruz..

Hemen akabinde kızıyorum kendime...Alemin Elmayra sı J, minicik salyangozları Leyla küçücükken koluna koyup yürütünce iyiydi de büyüyüp (devvv gibi ) adam olunca mı bi düşünüldü almalı mı eline almamalı mı diye...Yani santimetre kareye düşen sümük miktarı mıdır belirleyici  kriter?

Al çocuğum eline...Al yavrum...Bundan  gelmedik mi biz buralara? Tanı yavrum dağı taşı,börtüyü böcüğü diyerekten kendimi ferahlatmaya çalışırken,salyangoz sümüğünden zehirlenen, hastalanan kimseyi tanımadığımı da hatırlayıp yüreğime su serpiyorum..

Garibim onlar da koyduğumuz yerden hiç ayrılmadılar, belediyeden izini koparmış sevinç dolu gecekondular misali evlerinden bir görünüp bir kaybolarak eve kapalı yavrumun gününü şenlendiriyorlar...

Sağlıkla...

:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder