1 Nisan 2013 Pazartesi

GİDELİM GÖKSU' YA BİR ALEM-İ AB EYLEYELİM

1 Nisan 2013

Günaydın millet :)))

Haftasonu itibarı ile hava sıcaklığının tavan yapması ailemiz üyelerinin bünyeleri üzerinde farklı etkilere yolaçtı..Örneğin bende evin sinekliklerinin tammmm da zamanında yenilenmiş olmasının verdiği müthiş duygu ile evin büttüüüünnn camlarını açıp bahçedeki kır çiçeklerinin,ormanın kokusunu içime doldurma vaktinin geri gelişi ile sırıtık bir yüz ifadesi mevcutken J de aceleci bir çocuk edasıyla  t-shirtlerini,şortlarını ve dahi sandaletlerini kuşanıp (bkz. tipik  yurdum sınırları içinde zemheri ayında bile böyle dolaşan turist davranışı ) sabah 08.30 itibarı ile evden özel dersine çıkış o çıkış, tüm haftasonu kısa pantolonlu park çocuğu havasındaydı..Çocuklar dersek Leyloş haftasonu içeri girmeksizin bahçede yer yer tepindi,bir ara '' tohumlar fidana'' modunda çiçek ve tohum ekti,suladı...gezdik eğlendik çok şükür... :)))

Bu Pazar günü, taşındığımız sahil şeridinin çok zaman yaptığı gibi bizi  kendine kendine çekişi üzerine bir Anadolu Hisarı yapalım,çoluk çocuk çimlere yayılıp balık&ekmek yiyelim,kasra kadar yürüyelim dedik..İyi de etmişiz..Çengelköy 'de otururken her bulduğumuz fırsatta giderdik Göksu deresinin kenarındaki  tır restoranına ( kır değil  efemm tır ..) ve karşıda  konuşlanmış balıkçı restoranlarına..

Eğer çok nazenin değilseniz,hijyen konusunda köşeli belli başlı kalıplarınız yoksa, soğuk denizlerden gelen,halk arasında ''buzlu balık ''olarak da bilinen  ızgara Uskumru yu ekmek arası mıdeye indirmeye hevesli iseniz  derenin kenarındaki bu tır restoranı tammm da size göre..Biz 3-4 yıldır karı-koca,son 1 yıldır da  çoluk çocuk yiyoruz hiç zararını görmedik şimdiye dek :)

Bana uymaz derseniz hemen karşıya geçip derenin denize döküldüğü yerdeki bana hep- nedendir bilmem - Assos Limanını anımsatan  balıkçı restoranlarında
şansınızı deneyebilirsiniz..Havanın çok çok çok güzel olduğu ilk Pazar günü olduğu için hep yaptığımız gibi dönüşte yol kenarındaki yeni yeni açmaya başlamış çiçekleriyle çocuklarla gezilebilecek yerlerden bizim tercihlerimiz arasında yer alan peysaj bahçelerine,çiçekçilere uğrayamadık maalesef..Başka sefere artık diyerek gezimizi kısa tuttuk..

2 yorum:

  1. Çok güzel bir mekan :)Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Büşra..
      Ben de sana geldim,çok da beğendim...
      Artık her başım sıkıştığında nerede yemeli, ne yemeli diye kara kara düşünmeme gerek kalmadı,sayfana baktım da elin de çabuk maaşallah yanıt verme konusunda...
      :)
      benden çekeceğin var özet olarak,

      inşallah pişman olmazsın..

      Sil