16 Mart 2013 Cumartesi

YANILMIŞIM,ASIL HAYATIMIN DEĞİŞTİĞİ GÜN BU GÜNMÜŞ...



Yetmiyor bir yerden sonra,askin,sevgin,ona olan duskunlugun...Baska birsey istiyor insan,biraz sana biraz ona benzeyen.Tum guzellikleri diledigin...
Planli yasamaya calisan,ama yaptigi planlarin pek cogunu son derece rahat hareketlerle refuze edip yeni yeni planlar yapan,deli kabilinden bir aileyiz..Evlenmeye  daha uzuun yillar var,iyiyiz boyle derken, apar topar nikahin  ardindan,"En az uc yil sonra cocuk yapilir yahu! "fikri icindeyken de bi gun  Leylosu dilerken bulduk kendimizi...


 BOYLE BUYURMUS ZERDUST :)
(Leylosun ani defterinden,itina ile paylasilir..siz yabanci degilsiniz...)


Bir mucizeye taniklik etmek uzere uzun bir yola koyuluyoruz..
Bu mucize emanete elimizden geldigince iyi bakmak,koruyup kollamak ve daha bir suru sey icin silkinip kurtulduk dunyevi emellerimizden..
Bize gelecegini duydugumuzdan bu yana delicesine bir sevincin fonunda,kesif bir sessizlik hakim etrafa,sanki bir filmden agir cekim bir sahne izlemekteyim
Devinimlerim gibi aklimdakiler de oldukca agir ilerlemekte
Hep ayni sey yineleniyor orada:

Icimde bir can daha var... :)

Allahim...
Ben..
Neslihan..
J yi sevdim...cok sevdim...cok asik oldum...evlendim onunla...cok kiymetlim benim...
Simdiyse ondan bir bebegim oluyor...
Sukurler olsun...


...

Tabii bu gulluk gulistanlik haber duyma ve sevinme faslinin ardindan, oldurmeyen surunduren mide bulantilari yani hamileligin ta kendisi "level" i var  ki, bu seferlik es gecip Teo da  biraz daha zoom yapariz  o bolume...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder