16 Mart 2013 Cumartesi

KARNIM BÜYÜRKEN




Allahim!Ben nasil olur da unuturum daglarin taslarin bile kokularinin beni benden aldigini.Zavalli kedi kizim Saadet in bile yanimdan gecmesine tahammul edemedigimi,J konusunu onu uzmemek icin hiic acmadan teget gecerek,1.5 yasindaki canim bebegimi koklamaktan bile kimi zaman sakinacak kadar K O K U  olayini abarttigimi...

Mide bulantisi denen o illeti bir daha boyle yasatma yarabbim...
Zinde hissetmeli,pozitifi oynamali,hayatimi ayni tempoda devam ettirmeliydim...



Derken aylar ilerledikce yine sohbet aralarinda gelecege dair hayaller siralanmaya basladi.Bir gece Cengelkoy deki evimizin balkonunda marti sesleri esliginde koltugumuza kurulmus sahbete dalmisken
"Araba da aliriz artik"dedi.
"Aliriz" dedim.
"Bu eve sigamayiz ama artik,tasinmak da lazim" dedi.Ekmek de alalim der gibi... :)
"Cocuklarin da adam gibi odalari olur,haklisin." dedim.(Evlendigimizden beri 1.5 yildan fazla hicbir evimizde oturmadik)

Havasi temiz olsun,soyle sakin...yesil...bahceli olsun ya?Neresi olabilir....Tanistigimiz yer!Cekmekoy? (okul oradaydi)
Hemen bir kosu laptop alinir,konusurken bir yandan da Hurriyet Emlaka soyle yazilir\:

"Cekmekoy de kiralik mustakil ev"
Su anda basinda yazdigim masadan gordugum manzarayla karsi karsiya kaliyoruz  ekranda.

Iste!Bulduk.
Ormanin icinde,sessiz sakin,ustelik de havuzlu...

Ama biz evimizden cok memnunuz
ustelik J ise 30 dk da Cengelkoy den motorla gibiyor
Ev sahibimizden de memnunuz
Bu ev simdiki evimizin iki kati buyuklukte
..ve iki kati daha pahali
arabamiz yok.
paramiz da...

Ne yapilir?1_2 gun uzulunur, 1_2 gun birbirini teselli teselli edersin,bu hikaye kapanir...

Biz ne yaptik?O haftayi hic sesimizi cikarmadan gecirdik,Hafta sonuna dogru ya bi gidip gorsek mi su evi gibisinden ilgisiz perdeden yokladik birbirimizi ve mutabik olunca da solugu evde aldik.Sonra da tasi taragi toplayip ( kusaraktan da olsa) 2.5 hafta icinde eve tasindik.

Iste burada film baslar, Ne mi olur?Tax free araba alim satim niyetine giren J resmi islemler sirasinda calistigi isle ilgili bir resmi prosedur yerine getirilmedigi icin mecburi olarak isinden ayrilir ve filmin bu bolumunden sonra yeni ev degistiren bu genc ciftin basina pismis tavugun basina gelenler gelir,Temmuz ayi  zavalli bir issiz ogretmen olarak gecirilir,Agustos daha da beterdir.Hamile es kendini biyerlerden atacak kivama gelmistir ki zar zor kapagi biyere atar J.

Butun bu hengame arasinda da bebege bir serzenis ihmal edilmez, hatira defterine,

BOYLE BUYURMUS ZERDUST

elimde bir roller coaster bileti ile bir lunaparkin ortasindayim sanki..
ve sira bana gelmis..

renkler..sesler..hersey flulasiyor yavas yavas..

daha once bir kez tattigim heyecani urkek adimlarla yeniden denemenin esigindeyim..

ayni anda korkuyorum,heyecanliyim,mutluyum,panigim,bosvermisim...

ben deliyim :)

en guzel hediyemiz kizimiz Leyla mizdan sonra,yarin sabah oglumuzu kucagimiza almak icin sabirsizlaniyoruz...

hersey yolunda gider mi dostlar?



...

Iste boyle..

Yalniz,hamile olundugunun ogrenme asamasindan sonra yazilanlarda hep bi yavslik,  bi algilayamama,bi fluluk....

Allah yardim ediyor iste...Yoksa kafa oldum olasi toparlanamayan cinsten :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder