19 Ağustos 2013 Pazartesi

AK DUVAKLI ULUDAĞ yine,yeniden...



'' Çarpan kalplerde sönmez bir ateşsin
  Üniversitem sen güneşe eşsin
  Ak duvaklı Uludağa kardeşsin
  Üniversitem sen güneşe eşsin ''

Bu marşı hatırlamam kaç defa söyledim yorgun ayaklarımın üstünde ama övünerek,sevinçle getirdim sonunu,gurur duydum  her defasında en son bunu söylemekten Uludağ Üniversitesi Korosuyla yılsonu konserlerinde,özel günlerde,milli bayramlarda...

Hesapladım 10 yıldan fazla olmuş,memleketimi,üniversite yıllarımın geçtiği,başımda kavak yellerinin estiği o  eşsiz zamanlarıma ev sahipliği yapan güzel Bursamı görmeyeli...
Diplomamı almamıştım hala,ne duruyorum dedim kendi kendime,,J de görmedi oraları.Çoluğu çocuğu toplayıp Bursa ya gitmeli!

Çarçabuk toparlanırız biz,bir gün yeter de artar bile pılı pırtıyı toplamaya,evet hazırız! Bursa ya gidiyoruz.Ama sanırım hazırlığın en yorucu bölümü gitmişken başka nereleri görmeli,J ye nereleri göstermeli,turist kıvamında yoğurup bir de sarhoş etmeli?

Rota hazır:

Görükle den diploma alınacaksa elzemdir Gölyazı...
Hazır oradayken başarabilirsek Soğanlı daki hayvanat bahçesi.Bebeler de mutlu olmalı...
Bu günlük yeter yarınki ziyaret şehir merkezinde olmalı,gözlerimin dolduğunu belli etmeden gezdirmeliyim J yi ve bebelere ''gözüme bişey kaçtı '' demeliyim itina ile  10 yıl önce umarsızca bıraktığım ayakizlerimi ararken Heykel de,Nalbantoğlunda,Altıparmakta,Burç pasajındaki Kökler de,Ülkü pastanesinde,Kafkasta,Yener ocakbaşında,kampüsün karşısındaki tükürük köftecisinde,Setbaşında,Mahfel de,Sönmez iş hanında :) Kozahan da...
Ertesi gün uzuuun bir gün olacak,sabahtan Cumalıkızık,sonra dağ,dönüş yolunda da Tirilye...

Umarım bebelerle bütün bu istediklerimi yapabiliriz...J biraz endişeli bu konuda...Sesi çıkmadığı zaman korkarım  ben ondan!

Bakalım başarabilecek miyiz?

İlk akşam bizi neredeyse tası tarağı toplayıp dönmeye mecbur bırakacak olan olay neydi?

Gezimizi tamamlayabildik mi?

Bu kısacık tatilin ayrıntıları...

Az sonraaaaa!!!...

:)






11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Gezi yazisi niteliginde,tumturakli ve bilgilendirici degil benimkiler...

      Delikizin yazilari, deli deli yazilar...

      Umarim bu nasi cig yazi boyle demezsin okuyunca Mete!

      :))))))

      Sil
  2. Benim şehrim Bursa :)
    Ne güzel duyguların varmış Bursa'ya ait :)
    Yazının devamını okumayı çok istiyorum. Bursa ne kadar gezilirse gezilsin doyulmaz-bitmez.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu ben de hep soylerim Zeynep...Bursa babamin dolayisiyla da benim memleketim.Ama ne zaman ki bir de universiteyi okudugum sehir oldu, o vakit daha cok benim sehrim oldu...

      :)

      Sil
  3. bende merak ettim valla Nesli!!2 çocukla bunları yaparsanız,size dönüşte koccaamaaan dana gözü büyüklüğünde bir nazar boncuğu takılmalı!!:))

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmmm Busram benim, bilir misin danagozu deyince birden lisedeki su yesili danagozu delikli o guzel ayakkabilarin geliverdi gozumun onune.Garip ama boyle...

      :)))))))))

      Bizimkiler de oyle bebeler ki gezerken bisey yok,simdi hastalar !!!

      Sil
  5. :))Benimde yazınca direk aklıma danagözlü ayakkabılarım geldi:))Sahi bu umutulmaz benzetmeyi sen mi,Gülay mı yapmıştı ayakkabıcıklarıma:))Ne güzel anı kaldı biz hatırlayanlara işte dimi,kim buluverdiyse buldu:) (bu arada ben o çok sevdiğim suyeşili ayakkabılarımım kirlenipde leş olunca,laciverte boyatıp epeycede öyle giymiştim,ne sevmişim beeea:))
    Ayy canım ya çok geçmiş olsun,acil şifalar kuzucuklara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben koymadim o ismi, eminim :)) Gulayin isidir o... cok yaratici bi isim ama...
      Ya ben de arasira yaparim bunu. Esya kabilinden kaybetmek istemedigim,yokluguna dayanamayacagim seylere reenkanasyon uygulayip yanimda eylemeye devam ederim kendi ruh halimce :) ama biliyomusun sonuc cogu zaman fena olur...Pisman olurum

      :)

      Sil
  6. normal bir gezi yazısı beklemiyorum zaten senden:) asıl merak ettiğim delikızın mutfağından nasıl bir yazı çıkacak.malzemeler zaten belli bildiğimiz yerler gölyazı trilye bursa merak edilen buraları senin gözün ile nasıl göreceğimiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)

      Walla uzun zamandır böyle keyifle yazmamıştım yazılarımı...Meğer böyle gezip-yazması ne güzelmiş...Unutmuşum ben gezmeyi,özellikle de bilmediğim yerlere gitmenin güzelliğini yahu...

      Çok fena olduk j de ben de dönüş yolunda kısacık tatilimiz bitti diye...

      Şöyle el ayak çekilip bebeler uyuyp da akşam oldu mu yeni yazmaya başlamış okullu çocuklar gibi dilim dışarda yazdıkça yazıyorum...

      :)

      Sil