23 Şubat 2013 Cumartesi

REKLAMLAR


Hayir,hayat reklamlardaki gibi olmuyor hicbir zaman.Hafiften bir caz muzigi esliginde tertemiz bir dogada, iki tarafi ormanlik yolda  giderken baba ara sira gulumseyerek arkada oturmus ona gulumseyen cocuklairina bakmiyor.Anne uzaklara dalmis hulyali gozlu bir manken hic degil!

Radyo cekmiyor.cizir cizir kizaran kofte sesi gibi birseyler kulagima calinan.Yol bozuk, dag basi gibi bir yerdeyiz.Az once hatali sollayan Fordu paylayan kocamdi..Evet ara sira arkaya bakiyor cunku 2 yasindaki kizimin bir kolunu otokoltugunun emniyet kemerinden siyirmayi basarmis " daddy daddy look!!!" ( babacim baaak ) cigliklarina henuz bir aylik bile olmayan oglumun  uyanmaya baslamis olduguna dalalet, kucucuk bir tay sesini andiran sesi karisiyor.
Ben "Keske arkada, aralarina otursaydim" seklinde beyhude bir pismanligi icimde tasiyorum, ama biliyorum, henuz sigamam o  iki otokoltugunun arasina, araba bu jeep degil...

Ve ben son derece battal, 80 kiloluk  bir _ iki cocuk annesi_ yim!

Bu satirlari yemek masamda, kizimin az once regresyonu nedeniyle nicedir yaptigi gibi bezine hacet gormesi uzerine odayi kaplayan kesif koku esliginde,hemen defterimin yaninda masanin uzerinde insaat iscileri gibi comelmis sallanirken bir taraftan da mutemadiyen kucuk avuclarina yerlerstirdigi  tealightlari bana dogru uzatarak
"Anneee, cayda cira yapalim miiii?"
ve kalemimin arkasindaki renkli kapak dikkatini cezbettigi icin de ara sira ezberinden sasarak
"Alabiliiiiimiyim kapaaaayiii?"
serzenisleri arasinda yazmaya calisiyorum...



Dunyama hosgeldiniz!


:)

6 yorum:

  1. Daha ilk sayfasından bitmesini hiç istemeyeceğim bir kitaba başliyormuşum gibi hisdetim kendi...


    YanıtlaSil
  2. mi... diye devam ediyor dimi....

    ve baska neler yaziyor kimbilir...bu kadarini buldumm buldugumu da yayinladim hemen..

    yaaaaa neden aglattiniz beni beeee :))))))))

    seni cok seviyorummm....hepinizi cokkkk seviorum...tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Canım çok güldüm, bu kadar karmaşadan bu kadar komik anekdotlar çıkartmak herkesin harcı değil:-) devamını merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ne guzellll ne mutlu bana...sevdiklerimin yuzlerinde bir gulumseme yaratabildiysem...

    iyi bir yoldayim demek ki, yemem icmem yazarim artik...

    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eline emegine saglik... cok hos yazilar... hem gunceller hem de gonle hitap ediyorlar... ailecek;) takip ediyoryoruz... yazilarinin devamini bekliyoruz.

      Sil
    2. cok tesekkurler...

      :)

      Sil